موگو وب ارائه دهنده خدمات , برنامه و پکیج های آموزشی(100 درصد تضمینی) با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد. دوستان عزیز در صورت وجود هرگونه مشکل یا سوال میتوانید از طریق تلگرام یا ایمیل با من در ارتباط باشید *تلگرام: @mohammadir78 *ایمیل: mohammadir7813@gmail.com

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 13
  • بازدید دیروز : 6
  • بازدید کل : 11975

سورس کد تبچی{ضد دیلیت}


سورس کد تبچی{ضد دیلیت}

 

 

در این پست قصد ارایه سورس ربات تلگرام تبچی madeline به زبان برنامه نویسی PHP را داریم

امروزه همه جا در بین همه مردم و در بین همه برنامه نویسان کلمه می شنوید به اسم تبچی یا تبلیغات گر ما با شما هستیم ( ربات تبچی یا تبلیغات چی) تا شما را با این اسم و این ربات آشنا کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

عملکرد ربات تبچی ذخیره کردن مخاطبانی است که به ربات پیامی(هرچند کوتاه) میدهند. تا ربات بطور خودکار شماره آنها را ذخیره و در زمان لازم از آنها برای اطلاع رسانی تبلیغات خود استفاده کند.

ویژگی دیگر آن وارد شدن خودکار به گروه و سوپر گروه های تلگرام است که میتواند بسیار موثر تر از ذخیره کردن مخاطب باشد . چون فرستادن پیام در گروه های تگرامی با تعداد عضوهای بالا که میتواند برای تبلیغات گسترده و مفید بسیار موثر باشد.

وظیفه اصلی این ربات تبلیغات انبوه بصورت خودکار است. اما بسیاری از کاربران از این ربات برای سین زدن(بازدید مطالب) استفاده میکنند. و حتی برای پخش مطالب کانال خود و عضوگیری استفاده میکنند.

این ربات به اکانت تلگرام شما متصل می شود و شباهتی به ربات های معمول api و با پسوند bot ندارد بنابراین بصورت خودکار و حرفه ای در گروه ها وارد می شود و می تواند تبلیغ کند و به هیچ وجه قابل تشخیص با ضدربات گروه ها نیست.

 

شما با سورس ربات تلگرام تبچی میتوانید رباتی بسازید که اصلا دیلیت نشود و بینهایت تبلیغ پخش کنید و مطالبتون رو سین بزنید و یا حتی از رباتتون درآمد داشته باشید.

برخی از امکانات سورس ربات تلگرام تبچی:

  • مشاهده دقیق آمار و وضعیت ربات
  • روشن و خاموش کردن حالت تایپ و سین
  • روشن و خاموش کردن حالت عضویت یا جوین خودکار
  • ارسال پیام به صورت حرفه ای به گروه ها , پیوی ها و سوپرگروه ها
  • پشتیبانی از آمار بالا و امکانات فوق العاده دیگر

نکته:

لینک دانلود سورس ربات تلگرام تبچی پس از خرید برای شما ارسال خواهد شد.


مبلغ قابل پرداخت 259,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 152

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

موگو وب ارائه دهنده خدمات , برنامه و پکیج های آموزشی(100 درصد تضمینی) با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما